شکم خود را با اين مواد غذاي کوچک کنيد / تناسب اندام

شکم خود را با اين مواد غذاي کوچک کنيد / تناسب اندام

پست شماره 6448
9:40 , شنبه 31 ارديبهشت 1401

شکم خود را با اين مواد غذاي کوچک کنيد / تناسب اندام

شکم خود را با اين مواد غذاي کوچک کنيد

بخش زيبايي - اگر به فکر زيبايي و تناسب اندام خود هستيد اول بايد شکم خود را کوچک کنيد اما چگونه؟ در ادامه با مواد غذايي که براي کوچک کردن شکم مفيد هستند آشنا خواهيد شد

خلاص شدن از شر چربی های شکم فقط برای داشتن ظاهری زیبا نیست، بلکه برای سلامتی بدن هم امری ضروری است. چربی شکم یکی از خطرناک ترین مناطق برای ذخیره چربی است. در واقع، چربی شکم، خطر مرگ زودرس را حتی برای کسانی که وزن مناسبی دارند هم افزایش می دهد.
اگر می‌خواهید لایه‌های اضافی دور کمرتان را از بین ببرید، این هفت غذا را که در ادامه مقاله معرفی میکنیم را امتحان کنید.

 *    لوبیا
    مصرف لوبیا می‌تواند به کاهش وزن کمک کند. لوبیا سرشار از فیبر محلول است که التهاب را در سیستم گوارشی شما از بین می برد. داشتن التهاب مزمن، می تواند باعث افزایش وزن شما شود.
 

*    سالمون
    این یک اشتباه رایج است که سعی کنید با حذف کامل چربی ها از رژیم غذایی تان، میزان چربی بدن خود را کاهش بدهید. این کار نه تنها بی اثر است، بلکه روشی ناسالم است. بهترین راهکار دریافت چربی های مناسب است. چربی های اشباع شده، که در گوشت و لبنیات یافت می شوند، برای کاهش وزن شما مفید نیستند، اما جایگزینی این چربی ها با برخی از انواع چربی های غیراشباع، مانند سالمون، انتخاب بهتری است.
    ماهی قزل آلا، لزوما باعث کاهش وزن شما نمی شود، اما، تعویض گوشت معمولی با ماهی گامی درست در مسیر کاهش چربی دور شکم است.
  

*   ماست
    یک مطالعه نشان داد که بزرگسالان چاق، که سه وعده ماست بدون چربی در روز می‌خوردند (و همچنین رژیم کم کالری داشتند) نسبت به آنهایی که رژیم کم کالری دریافت می‌کردند، 61 درصد چربی و 22 درصد وزن بیشتری از دست دادند.
   

*  فلفل دلمه ای قرمز
    آیا می دانستیدبا مصرف یک فنجان فلفل دلمه ای، شما سه برابر مقدار توصیه شده برای مصرف روزانه، ویتامین C دریافت میکنید؟ خبر خوب این است که ویتامین C در مبارزه با چربی شکم فوق العاده است. پس از این سبزیجات خوشمزه استفاده کنید.
  

*   کلم بروکلی
    مانند فلفل دلمه ای، کلم بروکلی سرشار از ویتامین C است. آن را با مقداری حمص مصرف کنید تا یک وعده غذایی مقوی دریافت کنید.
    سویای سبز (Edamame)
    سویای سبز سرشار از فیبر و مواد مغذی است و به شما کمک می کند برای مدت طولانی احساس سیری کنید. همچنین یک غذای فوق العاده کم کالری است.

*     سرکه رقیق شده
    خواص سرکه سیب برای سلامتی و زیبایی از گذشته تا به امروز شناخته شده است. محققان معتقدند اسید استیک موجود در سرکه به افزایش متابولیسم بدن کمک کند. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که سرکه را نباید بدون رقیق کردن مصرف کرد.

نوشیدن مستقیم سرکه باعث آسیب به مری و گلو و همچنین فرسایش دندان می شود بهترین راه این است که یک قاشق از آن را با 250 لیتر آب مخلوط کنید و بعد با نی بخورید.
در کنار مصرف این موادغذایی مفید، بسیاری از افراد جراحی هایی مانند پیکرتراشی و لیپوساکشن را برای کاهش سایز دور شکم امتحان میکنند. این روش ها قابل استفاده برای تمام قسمت های بدن از جمله ران، بازو و شکم هستند که امروزه طرفداران بسیاری دارند

منبع: ني ني سايت ninisite.com

بازنشر: مجله ياس تنها

توجه : کپي برداري از اين مطلب با ذکر نام و آدرس سايت مجاز است.

مطالب مرتبط با پست جاري